Următorii termeni și condiții se vor aplica tuturor rezervărilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism, sisteme sau motoare de rezervări). Vă rugam să vă alocați timp să le citiți înainte de a efectua o rezervare. Vă rugam să acordați atenție politicii de plată și de anulare înainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor și condițiilor din acest document. În acești termeni și condiții, următoarele cuvinte scrise îngroșat vor însemna:
„Acordul” înseamnă confirmarea rezervării împreună cu acești termeni și condiții.
„Oaspete” înseamnă persoana ce urmează a fi /sau care este deja cazata la pensiune.
„Pensiune” înseamnă Pensiunea Happy Day.
„Termeni și condiții” înseamnă termenii și condițiile stipulate în acest acord.
Semnând fișa de cazare și/sau consimțământul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervări, oaspetele confirmă că a fost informat depre politica de aplicare a termenilor și condițiilor.
- Proceduri de rezervare
Rezervările trebuie efectuate în avans. Tarifările pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data ofertării.
Oaspeții vor primi o confirmare a rezervării, în scris, o dată ce rezervarea a fost securizată (plata prin bancă, cash la recepție sau plata card la recepție) printr-un depozit sau un voucher de călătorie (pentru toate rezervările efectuate printr-un agent de turism sau un tour-operator).
- Taxe, depozit și plata
Tarifele oferite de Pensiunea Happy Day includ TVA (5%) și taxa de oraș (1%). Lista de tarife/preturi pentru servicii adiționale sunt disponibile la cerere.
Metoda de plată depinde de alegerea tipului rezervării, iar termenii de plată respectivi pot varia în funcție de rezervare.
Oaspetele are posibilitatea de a plati tariful pentru întregul sejur înainte de și/sau la sosirea la pensiune, cât și pentru celelalte costuri sau cerințe solicitate pensiunii în numerar sau cu card bancar. Daca depozitul a fost deja plătit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plati diferența până la suma totală de plată în momentul sosirii la pensiune. Costurile actuale vor fi plătite doar în moneda locală a pensiunii (lei/ron), în acord cu procesul de rezervare.
Oaspetele are obligația de a plăti în concordanta cu tariful agreat pentru cazare cât și pentru extra serviciile agreate conform ofertării, cel mai tărziu în ultima zi de ședere pe baza prezentării contului, împreună cu dovada depozitului oferit inițial de oaspete.
Rezervările trebuie să fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de călătorie (pentru rezervările efectuate prin agenții de turism sau tour operatori). Plata poate fi făcută prin transfer de bani electronic (în contul bancar menționat pe factura proforma.
În situația în care oaspetele nu plătește sau nu poate prezenta un voucher/tichet/card de călătorie la momentul solicitat, pensiunea poate trata rezervarea ca și cum a fost anulată fară alte atenționări.
- Anulări și neprezentări
Anulările asupra oricărei rezervări trebuie efectuate în scris. Oaspetele este răspunzător pentru plata către pensiune a taxei de anulare, suma care este descrisă de către pensiune în momentul rezervării.
Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi păstrate pentru prima noapte a datei programate de sosire, timp în care pensiunea le poate închiria fară alte anunțări în prealabil, în situația în care nu a fost făcută o informare asupra sosirii târzii.
- Modificări asupra rezervărilor
Modificările asupra rezervărilor deja efectuate trebuie solicitate în scris. Nicio modificare a unei rezervări nu va fi garantată până când Pensiunea Happy Day nu trimite confirmarea în scris . Tarifele rezultate în urma modificărilor pot varia, în funcție de natura schimbării, cât și de disponibilitatea în momentul modificării aduse rezervărilor.
- Parcarea publică și zonele din exteriorul Pensiunii Happy Day
Deoarece pensiunea nu dispune de parcare proprie, Pensiunea Happy Day nu este responsabilă pentru furtul sau distrugerea vehiculelor cu motor parcate în parcările publice din apropierea pensiunii. Pensiunea Happy Day sugerează oaspeților să fie siguri că autovehiculul este încuiat și să nu își lase obiecte personale în mașină. Pensiunea nu poate fi facută responsabilă pentru daune făcute către terti sau de către oaspete în zona parcării publice. Oaspetele are obligația de a se comporta în așa fel încât să prevină afectarea sănătății, proprietății, a naturii și a mediului înconjurător.
Pensiunea nu este responsabilă pentru daunele cauzate de oaspete în afara premizelor pensiunii.
- Politica de Check In și de Check Out
Check In: începând cu ora 14:00
Check Out: până la ora 12:00
Pensiunea este îndreptățită să cazeze un oaspete sau să primească un vizitator doar dacă se supun acestor termeni și condiții. La sosirea la recepția pensiunii, oaspetele va prezenta un document care să îi demonstreze identitatea (carte de identiate, pașaport, permis de conducere) angajatului pensiunii prezent la recepție.
Oaspetele va completa și va înmâna recepționerei fișa de cazare completată corespunzător și semnată, în concordanță cu legislația în vigoare a României. În caz de necompletare, rezervarea va fi tratată ca „neprezentare”.
Cererile pentru cazări mai devreme sau plecări mai târziu vor putea fi onorate doar în ziua de check in, respectiv check out, în funcție de disponibilitatea zilei respective și vor fi supuse unor taxe adiționale.
Pensiunea Happy Day poate depozita pentru o perioadă scurtă bagajele oaspeților, înainte sau după cazare.
În situația în care aveți nevoie de o cazare mai devreme decât cea standard a pensiunii, vă rugam să ne contactati. Pensiunea recomandă rezervarea nopții de dinaintea cazării pentru situațiile în care se dorește garantarea pentru cazarea mai devreme decât ora standard.
Depășirea orei de check out fară anunțarea în prealabil a recepției, poate duce la extra taxe, inclusiv dar nu limitat la taxa de check out târziu sau chiar taxa de cazare pentru o noapte suplimentară.
- Cazare copii
Pensiunea poate caza, în camere individuale, copii cu vârsta de peste 14 ani împliniți în momentul cazării. Oaspeții se obligă să aibă grijă de copiii alături de care se vor caza și nu îi vor lăsa nesupravegheați în camera de pensiune sau în spațiile publice ale pensiunii.
De asemenea, pensiunea nu dispune de pătuț pentru copiii mici.
- Deteriorarea, distrugerea sau însușirea bunurilor Pensiunii Happy Day
Oaspetele va fi direct răspunzător pentru orice prejudiciu adus camerei sau spațiilor publice din pensiune asupra oricărui mobilier, aparatura electronică, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricărui accesoriu prin actul produs de sine, invitații săi, subcontractori sau musafiri.
Daca aceste deteriorări/distrugeri vor fi obervate după plecarea oaspetelui (fără că acesta să fi anunțat pensiunea în prealabil), Pensiunea Happy Day își rezervă dreptul de a recupera valoarea prejudiciului.
Pensiunea își rezervă dreptul de a încasa contravaloarea oricărui obiect însușit de către oaspete din pensiune. Taxa va acoperi toate costurile de înlocuire a obiectului dispărut.
Pensiunea își rezervă dreptul de a acționa asupra oricărui oaspete care încearcă să blocheze și care deteriorează orice echipament folosit pentru detectarea și/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere și din spatiile publice, extinctoarele și/sau hidranții).
Oaspeții care aduc astfel de prejudicii vor fi taxați cu orice cost survenit pensiunii în urma acțiunii lor și pot fi îndrumați să părăsească pensiunea.
În situația in care se observă aceste prejudicii după check out-ul oapsetelui, pensiunea își rezervă dreptul de a anunța organele de Poliție.
- Obiecte pierdute/uitate
În situația în care personalul pensiunii găsește un obiect personal pierdut sau uitat de către oaspete, pensiunea vă pastra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp după care pensiunea vă trata acel obiect la propria discreția .
- Comportamentul
Pensiunea își rezervă dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament și de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitaților săi, aceștia trebuind să întreprindă toate măsurile necesare pentru a corecta acțiunile așa cum sunt solicitate de către personalul pensiuneului.
În situația în care nu se ajunge la o înțelegere amiabilă, pensiunea poate finaliza o rezervare și poate solicita decazarea imediată a oaspetelui fără a fi obligat să restituie banii plătiți pe cazare sau să plătească vreo compensare.
Pensiunea nu poate caza persoane sub influența alcoolului sau a drogurilor sau a oricăror substanțe narcotice și psihotrope. Pensiunea își rezervă dreptul de a anula imediat rezervarea fară a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau către oaspete.
Pensiunea își rezervă dreptul de a nu caza oaspeți cu atitudine agresivă, insultătoare verbal sau fizică în momentul de cazare (check in), în timpul șederii sau în ziua de decazare (check out). Pensiunea este îndreptatită să anuleze imediat rezervarea și să efectueze scoaterea din cameră și incintă proprie fară a oferi nico compensare, în cazul în care aceste reguli vor fi încălcate.
- Fară discriminări
Face parte din politica pensiunii să nu discrimineze oamenii în funcție de rasă, culoare, naționalitate, sex, statut marital sau social, vârstă, origini etnice sau persoane cu dizabilități și, ca o gazdă responsabilă, știm că avem datoria de a ne proteja atât oaspeții și invitații lor, cât și personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitații săi, musafirii și subcontractorii cu care intră în legătură sau (pe) care îi reprezintă au obligația să adere acestei politici, iar managerul pensiunii poate decide dacă persoanele care nu au respectat această politică mai pot rămâne sau nu în pensiune.
- Politica de ocupare a camerelor
Oaspeților care își modifica rezervările deja confirmate le solicitam să anunțe pensiunea înainte de sosirea planificată, așa cum este menționat în politica de anulare de mai jos, pentru evitarea unor penalizări totale a serviciilor deja rezervate și confirmate.
Numărul de oaspeți care va fi cazat în orice camera va fi strict limitat, conform rezervării și sub nicio circumstanță nu poate depăși cifra 2 (doi). Limitările au fost stabilite pentru sănătatea, siguranța, confortul oaspeților, cât și pentru designul și pentru motive operaționale ale pensiunii.
Oaspetele este de acord că dacă numărul de ocupanți al uneia sau mai multor camere este mai mare decât cel din rezervarea confirmată, pensiunea nu va fi facută responsabilă și nici nu va accepta mai multe persoane în condițiile respectivei rezervări.
Pentru prevenirea oricăror neînțelegeri la cazare (check in) vă rugam să rezervați cu atenție și să ne transmiteți informațiile reale asupra rezervării, în care să apară clar notate datele de cazare, tariful cât și numărul de oaspeți. Întotdeauna vom încercă să întâmpinam schimbările, nevoile și cererile oaspeților noștri, însă nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora în urma unei rezervări efectuate greșit.
În situația în care oaspetele nu va putea fi cazat din cauza unei dispute apărute referitor la rezervarea confirmată referitoare la numărul de persoane sosite la cazare, rezervarea va fi tratată ca „neprezentare” și nu va fi restituită contravaloarea serviciilor plătite.
- Persoane cu dizabilități
Pensiunea Happy Day Pensiune nu poate caza persoane cu dizabilități din cauza lipsei liftului.
- Animale de companie
Cu excepția câinilor de ghidaj, animalele de companie nu sunt permise în cadrul pensiunii.
- Politica de nefumatori și foc aprins
Prin fumat se înțelegere folosirea/aprindrea oricărui tip de țigări: tradițională, iqos, glo, țigară electronica, vapo, țigări de foi, narghilea, samd.
Fumatul de este strict interzis în toate camerele cât și în toate spatiile publice din interiorul pensiunii, inclusiv culoarele, scările, sala de conferință, băile, și zona de recepție precum și tot parterul pensiunii. Fumatul este de asemenea interzis în imediata apropiere a intrării în pensiune. Fumatul este permis doar în exteriorul pensiunii, în zona publica special destinată.
O taxa de curățare speciala vă fi aplicata în situația fumatului sau folosirii de orice fel de droguri sau substanțe narcotice și/sau psihotrope. În cazul în care se va încalcă interdicția de fumat cât și cea de folosire de substanțe narcotice și/sau psihotrope oriunde în interiorul Pensiunea Happy Day, pensiunea va percepe o taxa de curățare de 200 lei la care se vă adăuga numărul de nopți în care camera nu a putut fi folosită din cauza acestor încălcări.
Aprinderea oricărei surse de foc, inclusiv de lumânări, artificii și / sau bețișoare aromatice este strict interzisă în interiorul pensiunii și va atrage după sine penalizări în valoare de 200 lei.
Pentru nerespectarea situațiilor descrise mai sus, pensiunea are dreptul și obligația să anunțe poliția și să anuleze imediat cazarea fără a returna nicio valoare oaspetelui.
- Politica de garantare
O carte de credit valabila ce va fi folosită ca garanție / depozit sau pentru preautorizare este solicitată în momentul rezervării, dar și în momentul cazării.
Pensiunea acceptă cardurile de credit MasterCard, Visa și cardurile (tichete) de vacanță.
- Răspundere contractuală
Toți termenii și condițiile subînțelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt excluși din prezentul document.
Pensiunea nu este răspunzătoare în cazul pierderii sau deteriorării obiectelor personale ale oaspeților sau ale invitaților oaspeților. Răspunderea pensiunii este limitată în concordanță cu reglementările legale, și aplicabilă strict valorii prezentului acord.
Pensiunea nu este răspunzătoare pentru deteriorarea sau dispariția obiectelor personale ale oaspeților, în urma interacțiunii acestora cu alte persoane în afara personalului pensiunii sau invitați/vizitatori ai oaspeților, pe parcursul șederii.
Pensiunea recomandă oaspeților să se asigure că, pe întreagă perioadă în care aceștia nu se află în camera de pensiune, ușa către cameră este închisă, în caz contrar pensiunea nu își asuma răspunderea pentru dispariția obiectelor personale. Oaspeților le este recomandat să aibă încheiată o asigurare de călătorie care să acopere costurile eventualelor evenimente precum pierderea bagajelor, obiectelor personale, sau banilor.
Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorarea cauzată în interiorul pensiunii și în special a camerei de pensiune, incluzând finisajele, mobilierul, decorațiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor, echipamentele și sistemele electronice din cameră. Orice deteriorare de orice natură a obiectelor mobile și imobile făcută intenționat sau din neglijenta oaspeților, sau a invitaților/vizitatorilor acestora vă fi penalizată corespunzător, oaspetele achitând contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparație/înlocuire și după caz, a pagubelor indirecte cauzate pensiuneului, în cazul în care acesta se află în incapacitatea de a oferi spre cazare camera.
- Forță majoră
Pensiunea Happy Day nu va încalcă termenii și condițiile acestui acord dacă nu va putea onora serviciile descrise mai sus, și va avea dreptul să anuleze o rezervare dacă nu mai este capabilă să ofere servicii de cazare, din cauza uneia sau mai multora dintre următoarele circumstanțe:
- oricare dintre părțile pensiunii este închisă din cauza incendiului, alterării, deteriorării sau redecorarii la ordinul unei autorități publice pentru orice motiv, altul decât cel decis de pensiune.
- imposibilitatea alimentarii pensiunii cu gaz, electricitate sau apa venită din exteriorul pensiunii.
- pensiunea nu poate să onoreze o rezervare, ca rezulat al unei acțiuni industriale a personalului propriu sau a unuia dintre furnizori.
- incendiul, explozia, grevele sau mitingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea, inundațiile, canalizarea înfundată care refulează, cutremurele sau urmările oricăreia dintre acestea duc la imposibiliattea pensiunii de a își oferi serviciile.
- pensiunea sau oricare parte a acesteia este desemnată pentru utilizare alternativă daca oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.
- Anulările făcute de pensiune
Pensiunea poate anula orice rezervare imediat după ce un oaspete întârzie plata conform termenilor și condițiilor din momentul rezervării sau dacă un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit în afacerile sale care a devenit insolvabil sau dacă oaspetele încalcă oricare dintre clauzele stipulate în termenii și condițiile de mai sus, iar atunci își va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspeților facilități alternative la o altă pensiune similară sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.
- Condiții și informări generale
Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ în exteriorul clădirii cât și în spatiile publice din interior. Folosirea înregistrărilor este făcutăla solicitarea organelor de cercetare și respectă legislația in vigoare referitoarea la protecția datelor personal.
Personalul pensiunii nu este autorizat să facă uz de aceste înregistrări și nici să le pună la dispoziția unor terti, cu excepția solicitariii în scris primita de la organele de politie, după legitimare.
Pensiunea Happy Day își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care pensiunea îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.
Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar oaspetele este de acord să se supună jurisdicției instanțelor din Sibiu, România.
Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este făcută în scris și semnată de fiecare dintre părți sau în numele acesteia.
Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord prin lege către Pensiunea Happy Day din Sibiu nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau remediere și nici nu vă împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau remediere.
- Păreri, sugestii & reclamații
Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord că Pensiunea Happy Day le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experiențele dumneavoastră. Vă asigurăm că suntem foarte deschiși și doritori să soluționam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. dacă reclamația a fost primită în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.
În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la pensiune, acesta trebuie să o aducă la cunoștința personalului pensiunii cât mai curând posibil pentru a permite administratorului pensiunii să se ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.
Vă mulțumim!
Echipa Happy Day